Hakkımızda

YAĞCILAR HOLDİNG

Hakkımızda

VİZYONUMUZ

Evrensel hayatı kolaylaştırarak geleceği şekillendiren ve sektörlere vizyon olan saygın bir marka olmak.

MİSYONUMUZ

Metale yaşam vererek geleceği yönlendirmek isteyen için, hayal gücünü tecrübeyi ve cesareti ileri teknoloji ile birleştirerek, optimum fiyatlarla doğru çözüm ve ürünler sunmak.

TEMEL DEĞERLERİMİZ

“Birlikteliğin Gücü” anlayışı ile müşterilerimizin bizim stratejik iş ortaklarımızdır ve gelecekteki ihtiyaçları bizim hizmet şeklimizi oluşturur.

Ben değil biz bilinci ile süreç ve çözüm odaklı çalışır, üretmekten keyif alırken, müşteriye mutluğumuzu saygınlığımızla yansıtırız.

Şeffaf,  yeniliklere açık, halden anlayan, potansiyeli performansa dönüştüren, başarıyı ödüllendiren, adil ve alçakgönüllü yönetim anlayışına sahibiz.

Hayatları önemseyen, tecrübesini kullanan güler yüzlü ekibimiz ile ileri teknolojiden faydalanarak zamanı doğru yönetir, süreçlerimizi farklılaştırır ve kaliteli hizmet sunarız.

Önce insan ilkesi ile sosyal sorumluluk bilinci yüksek, mesleki kültürel ve aile değerlerine saygılı, özgürlükçü düşünce yapısı çerçevesinde, yaşam kalitesini benimseyerek topluma ve mesleğimize katkı sağlarız.

YAĞCILAR RUHU

YENİLİKÇİYİZ DOĞALIZ AZİMLİYİZ GÜÇLÜYÜZ EĞLENCELİYİZ AİLEYİZ CÖMERTİZ

ARAŞTIRMACIYIZ GERÇEKÇİYİZ MİSAFİRPERVERİZ ODAKLIYIZ ÇALIŞKANIZ SABIRLIYIZ GÜLER YÜZLÜYÜZ

YAĞCILAR HOLDİNG

KÜLTÜR ÖĞELERİMİZ

YAĞCILAR HOLDİNG

KALİTE POLİTİKASI

  • Personelimizin yaratıcılıklarını ve inisiyatiflerini geliştirmek ve sorumluluk duygusuna sahip olmalarını sağlamak.
  • Çalışan her personelin, yaptığı işlerin kalitesini bir başkası tarafından kontrol edilerek değil, standartlara uygun çalışarak oluşturulabileceği bilincini geliştirmek.
  • Eğitilmiş, uyumlu çalışan ve ekip çalışması konusundaki başarılı uygulamaları olan personelimiz ile pazardaki yerimizi arttırmak Kaynaklarımızı, öncelikle müşteri, mevzuat ve Kalite Yönetim Sisteminin şartlarının yerine getirilmesine, kalite yönetim sisteminin sürekli iyileştirmesine ve uygunsuzlukların önlenmesine ayırarak güvenilir olmak ve en üst düzeyde müşteri memnuniyeti sağlamak.
  • Hem doğrudan şirket personelinin hem de faydalanılan taşeron çalışanlarının bireysel sorumluluklarının farkında olmalarını sağlamak amacıyla eğitimler vermek.
  • Şartlara uygunluğun idame ettirilmesi için Kalite politikasını periyodik olarak gözden geçirmek.
  • Kamu, özel sektör kuruluşları ve sivil toplum örgütleri ile edinilen tecrübelerini karşılıklı olarak paylaşmak.